Memperkenalkan Minyak Lintah Tapa

TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG
Itulah yang diingi oleh setiap lelaki untuk 'mendayung sehingga ke muara'. Bukan sahaja sampai ke muara, tetapi disulami perasaan Hebat, Bangga dan Penuh Keyakinan.

Tetapi pada hakikatnya, tidak ramai yang mampu dan ada yang menjadikan ia satu masalah yang mengundang kemurungan, rasa rendah diri dan sebagainya. Umum mengetahui banyak kes-kes penceraian berlaku gara-gara perkara ini. Ramai yang masih termanggu-manggu dan mencari jalan penyelesaian.

Walaubagaimanapun, kini sesiapa pun tidak perlu bimbang lagi! Kenapa? Kerana Minyak Lintah Tapa ini sememangnya dirumuskan khas secara tradisional untuk mengatasi masalah itu. Ia mampu membuat yang suram kembali ceria!

Wednesday, November 18, 2009

Handsome Up

Handsome Up Vacuum Pump dicipta khas bagi memudahkan lelaki yang ingin merawat zakar, membesarkan saiz zakar serta menegangkan zakar pada tahap maksimum. Ia merupakan alternatif bagi urutan. Handsome Up Vacuum Pump berfungsi untuk menarik darah masuk ke saluran-saluran darah pada zakar.

Jika anda tidak mahir dengan urutan batin, atau inginkan sesuatu yang ringkas dan cepat, Handsome Up Vacuum Pump adalah pilihan yang tepat. Handsome Up Vacuum Pump juga terbukti dapat membantu lelaki yang inginkan saiz zakar yang ideal serta ketegangan dan kekerasan yang maksimum. Hanya sapukan sedikit gel pelincir atau minyak lintah (sensaoil amat digalakkan) pada zakar dan kemudian pam dengan Handsome Up Vacuum Pump sekerap yang mungkin. Anda pasti kagum dengan kehebatan Handsome Up Vacuum Pump.

Handsome Up Vacuum Pump mempunyai balang 20cm panjang dan 5.5 cm diameter serta dilengkapi dengan valve untuk melepaskan tekanan. Inilah yang membezakan Handsome Up Vacuum pump dengan pump – pump yang lain dipasaran.

Fungsi Handsome Up Vacuum Pump

  • Merawat dan membesarkan zakar

  • Memberi ketegangan maksimum pada zakar

  • Merawat masalah mati pucuk dan ejakulasi pra-matang

  • Mencapai saiz yang ideal

    Harga RM 140 (*Termasuk Penghantaran)

    Kod SMS HUP

No comments:

Post a Comment