Memperkenalkan Minyak Lintah Tapa

TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG
Itulah yang diingi oleh setiap lelaki untuk 'mendayung sehingga ke muara'. Bukan sahaja sampai ke muara, tetapi disulami perasaan Hebat, Bangga dan Penuh Keyakinan.

Tetapi pada hakikatnya, tidak ramai yang mampu dan ada yang menjadikan ia satu masalah yang mengundang kemurungan, rasa rendah diri dan sebagainya. Umum mengetahui banyak kes-kes penceraian berlaku gara-gara perkara ini. Ramai yang masih termanggu-manggu dan mencari jalan penyelesaian.

Walaubagaimanapun, kini sesiapa pun tidak perlu bimbang lagi! Kenapa? Kerana Minyak Lintah Tapa ini sememangnya dirumuskan khas secara tradisional untuk mengatasi masalah itu. Ia mampu membuat yang suram kembali ceria!

Friday, November 20, 2009

Kesan Onani Pada Jangka Masa Panjang

Onani atau melancap, sebagai suatu cara melepaskan syahwat pasti dilalui oleh setiap lelaki menjelang dewasa. Selain dari kesan negatif psikologi,perbuatan melancap mengakibatkan kehilangan tenaga, nutrien dan zat dari tubuh.

Terdapat satu lagi sebab mengapa melancap tetap tidak sihat. Jika anda biasa dengan Foot Reflexology, anda akan tahu bahawa tapak kaki mengandungi urat saraf dan meridian yang menghubungkannya dengan berbagai-bagai bahagian badan. Anda juga akan tahu yang dengan mengurut tapak kaki, anda dapat membawa tenaga kepada organ yang berkaitan.

Seperti yang anda tahu, Zakar adalah seperti tapak kaki, juga mempunyai takat reflexology yang berkenaan dengan organ.

Zon jantung zakar - kepala zakar - adalah yang paling sensitif dan paling mudah dirangsang untuk mencapai orgasma. Semasa melancap zon inilah yang paling mendapat rangsangan berbanding zon- zon lain. Ini bermakan rangsangan yang lebih ke atas organ yang berkaitan, Jantung, akan menyebabkan tenaga dalaman disebarkan dengan tidak seimbang.

Ini antara Kesan-Kesan selalu melancap!


1. Alat kelamin menjadi kecil. Kerana pada alat kelamin itu terdapat otot halus yang berfungsi memperkuat dan memperbesar alat kelamin. Nah, apabila terlalu sering terkena gesekan/tekanan kerana onani, maka otot halus tersebut boleh rosak. Akibatnya alat kelamin tidak kuat dan juga lembik.

2. Mengakibatkan ejakulasi pramatang. Yakni sperma cepat keluar. Hal ini boleh membahayakan kehidupan berumahtangga. Isteri yang tidak puas saat melakukan hubungan sex, boleh berlaku curang dan minta cerai.

3. Tubuh menjadi pendek. Kerana untuk memproduksi air mani itu memerlukan banyak kalsium dan zat-zat lain. Nah, apabila kalsium itu terlalu banyak dikeluarkan, maka pertumbuhan pun pasti terhambat. Akibatnya menjadi pendek, Cepat Osteoporosis, dan lemah fizikal.

4. Rambut mudah putus, kepekaan pancaindera menurun, dan daya pemikiran otak juga menurun.

Oleh Amirul Hafiz
Lebih Info Klik Sini

No comments:

Post a Comment