Memperkenalkan Minyak Lintah Tapa

TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG
Itulah yang diingi oleh setiap lelaki untuk 'mendayung sehingga ke muara'. Bukan sahaja sampai ke muara, tetapi disulami perasaan Hebat, Bangga dan Penuh Keyakinan.

Tetapi pada hakikatnya, tidak ramai yang mampu dan ada yang menjadikan ia satu masalah yang mengundang kemurungan, rasa rendah diri dan sebagainya. Umum mengetahui banyak kes-kes penceraian berlaku gara-gara perkara ini. Ramai yang masih termanggu-manggu dan mencari jalan penyelesaian.

Walaubagaimanapun, kini sesiapa pun tidak perlu bimbang lagi! Kenapa? Kerana Minyak Lintah Tapa ini sememangnya dirumuskan khas secara tradisional untuk mengatasi masalah itu. Ia mampu membuat yang suram kembali ceria!

Friday, November 20, 2009

Rahsia Wanita

Tahukah anda, Faraj wanita Asia berukuran satu sentimeter pada pembukaan dan lebih kurang enam sentimeter dalam ketika keadaan biasa.

Apabila wanita terangsang dan darah mula masuk dengan banyak ke dalam tisu dan mukosa faraj, faraj boleh meluas, memanjang dan mengembang.

Jadi zakar yang berukuran macam anda atau lebih daripada itu dapat diterima wanita dengan senang. Jika wanita itu sudah biasa dengan zakar besar, serasi dan seronok dengannya, zakar yang berukuran kurang daripada itu menyebabkan dia tidak seronok.

Jika pasangan anda hanya dengan anda, perkara itu tadi tidak timbul.

Dengan pembukaan salur kencing berdekatan pangkal atau bawah lekuk kepala zakar, kemungkinan air mani yang terkeluar itu tercicir keluar dan tidak masuk ke faraj jika anda ejakulasi sambil bergerak.

Mungkin anda perlu masukkan ereksi anda dengan penuh ke dalam faraj ketika ejakulasi dan diamkan ereksi dalam faraj untuk seketika dan menanggalkannya apabila ereksi lega dengan pasangan anda masih kekalkan posisi membuka pahanya, maka kemungkinan air mani terkeluar sangat kurang.


Zakar yang pembukaan salur kencing di pangkal atau pertengahan atau bawah lekuk penghujung zakar mengalami masalah yang dikenali sebagai ‘epispadias’.

Untuk sebilangan zakar yang sedemikian, ia boleh melekuk ke bawah dan menyukarkan lelaki itu untuk bersetubuh dengan pasangan.

Jika ini berlaku lelaki itu perlu menjalani rawatan untuk mengurangkan bengkok supaya dia dapat bersetubuh kemudian hari.

Cuba anda lihat rahsia faraj dengan melihat video 'Unlocking the Secrets of G-Spot'. anda boleh dapatkan video ini (percuma) dengan mendapatkan panduan Pancutkan Suami hari ini juga.

No comments:

Post a Comment