Memperkenalkan Minyak Lintah Tapa

TEGANG - TEGUH - BESAR - PANJANG
Itulah yang diingi oleh setiap lelaki untuk 'mendayung sehingga ke muara'. Bukan sahaja sampai ke muara, tetapi disulami perasaan Hebat, Bangga dan Penuh Keyakinan.

Tetapi pada hakikatnya, tidak ramai yang mampu dan ada yang menjadikan ia satu masalah yang mengundang kemurungan, rasa rendah diri dan sebagainya. Umum mengetahui banyak kes-kes penceraian berlaku gara-gara perkara ini. Ramai yang masih termanggu-manggu dan mencari jalan penyelesaian.

Walaubagaimanapun, kini sesiapa pun tidak perlu bimbang lagi! Kenapa? Kerana Minyak Lintah Tapa ini sememangnya dirumuskan khas secara tradisional untuk mengatasi masalah itu. Ia mampu membuat yang suram kembali ceria!

Friday, November 20, 2009

Kesan Oral Sex

Tahukan anda , Maklumat berkaitan penyakit kelamin yang biasa dipaparkan dalam Internet ialah maklumat daripada sumber di negara Barat yang memberi tanggapan mengikut amalan sosial di kalangan mereka.

Jadi untuk mereka, seks oral tidak sesuai untuk pasangan yang inginkan kehamilan kerana khuatir kemungkinan jangkitan akibat amalan itu.

Maksud saya anda, jika pasangan anda ada banyak pasangan seks lain serta melakukan seks oral kepada anda dan kebetulan anda tiada pasangan lain, mungkin anda dijangkiti kuman atau kuman virus kerana kemungkinan dia membawa kuman tersebut sangat tinggi, lebih-lebih lagi jika dia tidak mengamalkan seks ‘selamat’ dengan menggunakan kondom.

Mengikut pandangan kita pula anda, jika pasangan itu suci dari awal lagi iaitu tidak pernah melakukan seks dengan sesiapa atau ketika menjalin hubungan mereka tidak lagi ‘makan luar’ dan mereka didapati sihat dan tanpa jangkitan melalui ujian darah dan pengesahan doktor, kemungkinan tiada masalah dijangkiti.

Bagaimanapun anda, jangkitan biasa seperti jangkitan kulat yis dan kuman dari lubang najis boleh juga dijangkiti melalui seks oral dan jika kuman serta kulat itu membiak dalam faraj, kemungkinan ia boleh menjejaskan kehamilan atau menyebabkan wanita itu sukar hamil.

Jika anda dan pasangan gemarkan seks oral, bersihkan anggota kelamin selepas selesai atau dan sebelum melakukan seks penetratif. Lebih baik ketika rancang kehamilan, elak lakukan seks oral!

oleh amirul hafiz
Maklumat Lanjut Klik sini
-----------------------------------------
Dapatkan Minyak Lintah Tapa Sekarang!

No comments:

Post a Comment